Hackathon

Уявіть собі світ, де предмети можуть говорити з господарями, коли шафа може сказати: "Сьогодні прохолодно! Не забудьте узяти теплі речі", а холодильник: "В нас закінчилось молоко та масло. Необхідне замовлення вже зроблено, натисніть кнопку для підтвердження". Цей світ вже існує, і це - Інтернет речей (IoT). 

Протягом трьох днів команди будуть знаходити рішення для певної проблеми, будувати прототип інтернет-пристрою, який допомагає у вирішенні проблеми, розраховувати бізнес складову та презентувати членам журі свою роботу. 
Тема оголошується на відкритті хакатону. Три дні напруги, дебатів, роздумів та спільної роботи чекають на всіх учасників. Для побудови прототипу команди отримають комплекти обладнання – Raspberry Pi 3, Arduino UNO, різноманітні датчики, матеріали, інструменти. Під час змагань будуть працювати ментори, завдання яких - надавати консультації командам.

Слово «хакатон» з'явилось у 1999 році від поєднання слів: «хак»(«зламати») і «марафон», що буквально можна перекласти як «забіг хакерів».