FIRST LEGO Leaguea

У 1998 році некомерційна організація FIRST та LEGO Group об’єднали зусилля і створили міжнародну програмуконкурс FIRST LEGO League (FLL), а пізніше FIRST LEGO League Junior (FLL Jr.).

Місія обох програм полягає у тому, аби показати учням та вчителям: світ науки та технологій є неймовірно цікавим та захоплюючим! Міжнародна програма складена таким чином, щоб учні могли весело навчатись, отримуючи задоволення під час занять наукою та технікою.

Програма FLL Junior розрахована на дітей початкової школи (вік 6-10 років), а програма FLL створена для дітей віком від 9 до 16 років та включає робототехніку.

На початку кожного навчального року, команди у всьому світі отримують Завдання, яке вони мають вирішити впродовж 3-6 місяців та презентувати на фестивалі. Завдання кожного року присвячено певній актуальнійсвітовій науково-технологічній проблемі. Коло цих проблем дуже широке і охоплює такі теми, як, наприклад – глобальний клімат, захист океанів, допомога літнім людям, сучасні освітні технології та інші. Тема минулого року була присвячена вивченню взаємодії між людьми та тваринами і мала назву «Пліч-о-пліч з Тваринами». В цьому сезоні тема FIRST LEGO League присвячена вивченню води, її властивостей та дивовижного світу водних ресурсів.

Команда складається з 2-10 учасників (для програми FIRST LEGO League) та з 2-6 учасників (для програми FIRST LEGO League Junior) і може бути сформована на базі будь-якого навчального закладу. Після того, як команда зібрана, діти починають виконувати Завдання.

Завдання для програми FIRST LEGO League Junior (6-10 років):

  • Вивчити Тему Сезону та обрати 1 проблему для дослідження;
  • Дослідити обрану проблему та придумати, як її вирішити;
  • Побудувати модель з LEGO, яка продемонструє інноваційне рішення команди;
  • Запрограмувати LEGO-модель за допомогою набору WeDo/WeDo 2.0;
  • Намалювати Постер;
  • Бути дружніми та допомагати один одному!

Завдання для програми FIRST LEGO League (9-16 років):

  • Вивчити тему Сезону та обрати 1 проблему для дослідження;
  • Дослідити обрану проблему та придумати, як її вирішити;
  • Зробити презентацію свого інноваційного рішення (Проекту);
  • Збудувати робота на базі набору LEGO Mindstorms EV3/NXT;
  • Запрограмувати його для виконання місій на спеціальному полі.